Client Portal:
Pristup putem vašeg računara na link:
Login
kako bi ste aktivirali Vaš account molimo da pratite sljedeće korake:
- na lijevoj strani kliknite na “forgot password“
- unesite Vašu validnu email adresu (adresa koju ste dali prilikom upisa)
- na email će doći instrukcije za aktivaciju accounta
nakon aktivacije accounta:
- username: email adresa
- psw: odabrani password koji ste aktivirali u prijašnjem koraku
Mobilna aplikacija:
Pristup putem vašeg mobilnog telefona:
Aktivaciju accounta morate uraditi preko Client portala (instrukcije iznad)
Mobile app možete skinuti preko:
Pristupni podaci: kao na Client portalu
REZERVACIJE GRUPNIH ČASOVA
- Kako bi ste se registrovali morate biti aktivan član Avalon Centra
- Morate se registrovati putem Client Portala ili Mobilne aplikacije
- Odaberite čas koji želite da rezervišete i kliknite na BOOK CLASS
VAŽNE NAPOMENE:
- Rezervacije se otvaraju 8 sati prije početka svakog časa
- Rezervacije se zatvaraju 5 min prije početka časa ili ukoliko je čas popunjen.
- Časovi imaju maksimalni kapacitet i na aplikaciji će biti označen broj ukupnih mjesta i broj već rezervisanih mjesta
- Časovi se mogu rezervisati samo dan za dan, tj .8 sati prije početka
- Čas možete rezervisati samo za jednu osobu, tj. sa svog acconta za sebe
- Broj rezervacija u toku dana: 1
- Skeniranjem kartice prilikom dolaska u centar evidentiran je dolazak na čas.
ZAŠTO JE VAŽNO OTKAZATI ČAS:
Molimo klijente da ukoliko nisu u mogućnosti da dođu na rezervisani termin izvrše otkazivanje kako bi ste ustupili mjesto drugim klijentima.
Lista čekanja:
Ukoliko je neki od časova zatvoren za registraciju možete se prijaviti na listu čekanja.
Ukoliko neko od klijenata otkaže, 2 sata prije početka časa aktivira se lista čekanja.
Rating klijenata:
Redovnim dolaskom klijenti će imati veći rating u sistemu.
Od 01.01. klijenti sa većim ratingom, tj oni koji dolaze na rezervisne časove će imati prioritet prilikom rezervacija.